wtorek, 12 listopada 2013

11 listopad - Bieg Gęsi

11 listopada w rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości, w okolicy Głogowa-w Jerzmanowej został zorganizowany bieg na 10km (w rzeczywistości 9,5km :)). W ramach sprawdzenia się, oraz urozmaicenia treningu wystartowałem.

Sam bieg będę wspominał bardzo pozytywnie - choć był on pełen niespodzianek. 
Wystartowano nas o godzinie 17, czyli chwilę po zmroku, więc trasę oznaczono licznymi pochodniami/ lampionami które dodawały imprezie wyjątkowego klimatu, jednak to co najbardziej mnie zaskoczyło to .. 250m przewyższeń! Cala trasa w składała się z licznych DŁUGICH podbiegów i zbiegów, czego trochę się obawiałem. Jednak ostatecznie udało mi się im sprostać ;)




 Ostatecznie zająłem 2miejsce w klasyfikacji Generalnej oraz 1 miejsce w kategorii wiekowej
Czas 32,42 na niecałe 9,5 km jest naprawdę zadawalający ,  zwłaszcza, że jestem jeszcze w okresie wprowadzenia do treningów po przerwie od sezonu. Dodatkowo z tego co udało mi się wygrzebać , przegrałem z nie byle jakim biegaczem ;)

Wyniki:  http://www.sport-gorski.pl/images/wyniki_bieg_gesi_2013.pdf


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz