sobota, 29 marca 2014

Już dawno nie umieszczałem tutaj żadnego wpisu, z różnych przyczyn - niekiedy z nadmiaru obowiązków, innym razem z lenistwa. Jednak korzystając z chwili wolnego czasu zdecydowałem się napisać jak się sprawy mają ;)

Otóż od połowy stycznia, rozpoczęły się zgrupowania Kadry.
Pierwszy obóz odbył się w Szczyrku, trwał dwa tygodnie. Skupiliśmy się na nim na dużej objętości biegowej i pływackiej.

Kolejny obóz rozpoczął się pod koniec lutego. Ten miał miejsce w bardzo malowniczej miejscowości - Makarska w Chorwacji. W połowie zgrupowania dopadło mnie niestety przeziębienie, przez co nie mogłem wykonywać zaplanowanych treningów.

Obecnie po dwóch tygodniach przerwy od zgrupowań, ponownie zawitałem do Makarskiej, realizować kolejne obciążenia treningowe :) 

Poniżej umieszczam kilka zdjęć z obozu w Chorwacji (autorstwa trenera Marka Saneckiego :)




1 komentarz: