sobota, 28 maja 2011

Aquathlon Wąsosze MMM (międzywojewódzkie mistrzostwa młodzików)

Za sobą mam już pierwszy start w tym sezonie ;)  pierwszy i jednocześnie jeden z ważniejszych. Start uznaje za udany, dystans wynosił: 400m pływania i 2 km biegu.Co prawda w wodzie nie poszło mi najlepiej, miałem 9 czas pływania (!), ale za to na bieganiu powalczyłem i ostatecznie zająłem 2 miejsce z pierwszym czasem biegu ;) , ostateczny wynik to 13 min i 14 s . Zwycięzcą okazał się Bartosz Hoderny z czasen 13,02 , były pływak, obecnie reprezentujący UKS triathlon Lubin. Trzecie miejsce wywalczył Kobyłecki Łukasz z GTT triathlon Gniezno z wynikiem 13,20.

 A tutaj kilka fotek ze startu:
                                                          
Wyjście z wody i bieg do boksu


Walka na biegu




Dekoracja
                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz