poniedziałek, 6 czerwca 2011

Dębno-Puchar Polski w triathlonie

Tym razem zwycięstwo! Wygrałem Puchar Polski w tiathlonie w kategorii młodzik!
wszystko poszło po mojej myśli ;) . Dystans jaki mieliśmy do pokonania to: 300m pływania, 9km jazdy rowerem i 2 km biegu. Start był z wody, od początku trzymałem się w czołówce, płynąłem z kolegą z Leszna, a tuż przed nami płynęło jeszcze 3 zawodników. Ostatecznie po wejściu na rower byłem na piątej pozycji. Szybko wyprzedziłem jednego z zawodników, i z pozostałą trójką jechałem przez cały kolarski etap w grupie. z roweru zszedłem na 3 pozycji. Bieg zacząłem mocno, pozostali zawodnicy szybko puścili i do końca biegłem już sam.

Bardzo udane zawody,dobrze zorganizowane,w fajnym miejscu :) . Następny start już za tydzień, 12 czerwca, mistrzostwa Wielkopolski w Obornikach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz