wtorek, 12 czerwca 2012

Triathlon Szczecinek - Olimpic Hopes 2012

10 czerwca wystartowałem w międzynarodowych zawodach Olimpic Hopes które odbywały się w Szczecinku. Organizacja zawodów jak zawsze w Szczecinku na dobrym poziomie, trasa wymagająca, szczególnie kolarska. Duża ilość pętli i specyficznych rond, wymagała umiejętności technicznych. Start odbył się z wody, woda była zimna więc pływanie odbywało się w piankach.

Z wody wyszedłem z dużą pierwszą grupą, boks w miarę szybki, lecz niestety przez założenie butów biegowych (jeżdżę w noskach więc buty na bieg muszę zakładać już na rowerze.) straciłem trochę czasu. Wchodzę na rower, a grupa jest kilkanaście metrów przede mną, staram się ze wszystkich sił ją dojść, ale nawet wszystkie siły nie starczyło by dojść grupę. Pierwszą pętle z 5 musiałem jechać sam, w trakcie jazdy doszła mnie 2 grupa z którą jechałem do końca. Po zejściu z roweru nadszedł czas na szybki bieg, nie wiedziałem który jestem i na ile mnie stać ale biegłem jakbym walczył o zwycięstwo. Zawody ukończyłem na 7 pozycji w mojej kategorii. Start był OK, jednak bardzo żałuję, że nie udało się jechać w pierwszej grupie, no cóż, teraz czekam na zawody w Lusowie które odbędą się już za tydzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz