czwartek, 9 maja 2013

Konsultacje w Spale - Obóz kadry - Szklarska Poręba

13-14 Kwietnia, odbyły się testy w Spale, które miały wyłonić kilku kandydatów do startu w Mistrzostwach Europy Juniorów, odbywających się w tym roku w Turcji w miejscowości Alanya, pierwszych 4 zawodników, miało pojechać na obóz przygotowujący do Pucharu Europy w Brnie, gdzie na podstawie wyników, na Mistrzostwa Europy pojedzie dwóch najlepszych Polaków. Tak jak w zeszłym roku, pojechałem do Spały, w celu zdobycia doświadczenia, sprawdzenia się i ścigania ze starszymi zawodnikami.
Z pływania jestem średnio zadowolony, czas 10,15 na 800m nie jest rewelacyjny, ale też nie najgorszy.Jeśli chodzi o bieg, to odbywał się on w trudnych warunkach pogodowych, bieżnia była mokra, a na jednym z wirażów zalegał śnieg, warto też dodać że do 3800m biegłem sam, co nie było łatwe, na szczęście na ostatnim kilometrze dogonił mnie jeden z zawodników, i do końca wspólnie pracowaliśmy na wynik, końcowy rezultat 16,08 cieszy.

Wracając do domu, nie miałem pojęcia, że łączny czas dawał mi... 5 miejsce, czyli w tym przypadku najbardziej pechowe. Kilka dni później dostaliśmy telefon, że jeden z zawodników wycofał się ze zgrupowania, a w jego miejsce mam pojechać ja. Tak też się stało! 

Razem z kadrowiczami, pojechał na 2 tygodniowe zgrupowanie w Szklarskiej Porębie. Warunki były optymalne, przez większość czasu pogoda dopisywała, w 4-gwiazdkowym hotelu Bornit, też nie było na co narzekać :D 

Myślę, że obóz został przepracowany solidnie, zwłaszcza jeśli chodzi o kolarstwo, w którym występowały pewne braki, ze względu na długą zimę w naszym kraju. Teraz czekam na Puchar Europy w Brnie 25 maja, w którym odbędą się eliminację do Mistrzostw Europy. Ze względu na mój wiek, (17 lat), trudno będzie się ścigać z juniorami starszymi (18-19 lat), ale do Brna jadę głównie po doświadczenie, dobry wynik będzie miłą niespodzianką i motywacją do kolejnych treningów : )
Poniżej zdjęcie ze zgrupowania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz