wtorek, 2 lipca 2013

Susz Triathlon

Mimo , że zawody w Suszu nie były dla mnie istotne pod względem sportowym, zależało mi na dobrym występie ze względu na wpadkę z zeszłego tygodnia.

Niestety, nie mogłem wystąpić w starcie mistrzostw Polski (które obejmują juniorów, młodzieżowców i seniorów, ja jestem jeszcze juniorem młodszym), więc startowałem w starcie Open, dla amatorów i zawodników nie objętych mistrzostwami Polski.

Z wody wyszedłem ... no właśnie jakoś dziwnie, po wyjściu z wody zajmowałem 4 pozycję ze stratą 1minuty do prowadzącego. Płynąłem dość asekuracyjnie, zostawiając siły na rower, niestety, nie wiedziałem, że lider odpłynął nam na całkiem pokaźną odległość. Po pływaniu dość szybki boks i mocny początek roweru. Przebieg etapu kolarskiego był dość... egzotyczny ze względu na zakaz draftingu ( zakaz jazdy w grupach) , na trasie przepisy były przestrzegane różnie, ale myślę, że zakazywanie draftingu na sprincie trochę mija się z celem, choć rozumiem organizatorów którzy wprowadzili ten przepis ze względu na bezpieczeństwo amatorów.

Na bieg zszedłem z 2,5 minutową stratą do lidera. Niestety jedna długa pętla biegowa nie pozwalała na kontrolowanie straty i goniłem trochę na ślepo. Zawody ukończyłem na 2 miejscu z minutową stratą do zwycięzcy.

Start oceniam dość pozytywnie, choć mogło być lepiej (Tak... zawsze może być lepiej xD) , teraz wyjeżdżam na dwa tygodnie na zgrupowanie do Szklarskiej Poręby, szlifować formę na kolejne starty :)





Tutaj filmik ze startu : http://www.youtube.com/watch?v=VdRX2x4naP8&list=UUAyYZn6i28s_Ul5LF62xtEg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz